Wij komen dus elke dag langs om voor je huisdier te zorgen. We zullen alles doen wat we besproken hebben ( eten/ drinken/ schone bak/ borstelen/ een snackje..) Bij het kennismakingsgesprek zullen we ook een sleutelcontract tekenen. Met dit contract laten we onder andere zien dat wij de sleutel bij filoZoika in een kluis bewaren en dat we altijd direct de sleutel terug zullen geven als hier om gevraagd wordt. Dit contract hebben we ook altijd bij als we je huis bezoeken. Om eventuele misstanden met omstanders te voorkomen. Wij kunnen dan laten zien dat we er zijn om op je huisdier te passen.
Wij vullen ook altijd een bezoeklijst in. Bij elk bezoek vullen we de data in en het tijdstip van binnen komen en weer gaan.
In onze administratie staan ook de telefoonnummers en mail adressen die zijn opgegeven bij de reservering/ kennismaking. Deze hebben wij dus altijd paraat als we contact willen opnemen bijvoorbeeld als het even niet goed gaat of dat er wat gebeurd is met je kat.
Het is dan ook handig om het vaccinatieboekje/ dierenpaspoort en een reismandje klaar te hebben staan voor ons als wij dit onverhoopt toch nodig hebben.
Tussentijds contact is ook geen probleem, Wij begrijpen goed dat je wilt weten hoe het met je huisdier vergaat als je er niet bent. Je kunt altijd een mailtje sturen of bellen. Wat wij vaak gebruiken is WhatsApp, hiermee kunnen we je gemakkelijk berichtjes, foto’s en filmpjes toe sturen.